Oblicz ilu klientów możesz zyskać dzięki marketingowi referencyjnemu

Marketing referencyjny to zorganizowana forma promowania produktów lub usług za pośrednictwem swoich klientów wśród ich znajomych w sposób nieformalny.

Czy wiesz, że:

  • 77% klientów jest bardziej skłonnych kupić produkt z polecenia znajomych lub rodzinny,
  • 92% klientów ufa rekomendacjom znajomych i rodziny,
  • 83% klientów jest skłonnych polecać produkty firm z których korzystają,
Kalkulator korzyści

Adres www Twojego sklepu:

Branża
Na podstawie Twoich danych otrzymaliśmy następujące wyniki:
Przewidywana ilość poleceń:
Przewidywany zysk: x PLN = PLN
Jeżeli chcesz otrzymać ofertę aplikacji i 30 dni za darmo podaj swój adres e-mail: Wyślij

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Rozumiem